mandag 21. juli 2008

Lofoten juli 2008

Jeg dro på tur til Lofoten 16.-21.juli 2008.





Da fikk jeg bekrefta det jeg alltid har hørt; at over skyene er himmelen alltid blå :-)







Verdens største veggmaleri










Denne stranda er kåret til å være Europas mest romantiske strand!! Men jeg så flere jeg syns var finere........







Lissi og jeg tok en tur til en topp og så litt på utsikten.



Lissi på vei oppover. Kampsau :-o







Turister i Sund


Reine






Å i Lofoten





Pause med kanelsnurr og kaffe. Det var helt knall vær med 22 grader og blå himmel. Kunne ikke vært bedre!





Jan og Marte padla en tur.


Svolvær




Sea King på oppdrag ved Svolværgeita.












Også var jeg på tur hjemover igjen etter 5 fantastiske, flotte dager. Lofoten svarte absolutt til forventningene :-)

Ingen kommentarer: